GYIK

1. Hogyan válasszam ki a megfelelő légvárat a gyermekeim számára?

Ha ugrálóvárat szeretne vásárolni, többféle modellünk közül választhat. Vegye figyelembe a légvár külső méreteit, maximális személyek számát. Bármelyik termékre is essen választása, gyermekei garantáltan szeretni fogják. 🙂

2. Hogyan juthatok a megvásárolt ugrálóvárhoz?

Raktáron lévő termékeink előre egyeztetett időpontban Budapest 18. kerületében akár a megrendelés napján átvehetőek. Szállítást országosan vállalunk 1-2 munkanapos határidővel, melynek díja 3500,- Ft darabonként. Amennyiben a vásárlás összértéke meghaladja a 250.000,- Ft-ot, a szállítást díjmentesen vállaljuk.

3. Normális, hogy a varrás mentén „sziszeg” a légvár és érzem a levegő kiáramlását?

Teljes mértékben. Minden a piacon lévő felfújható ugrálóvárnál a varrás mentén távozik a fölösleges levegő, hogy ne alakulhasson ki túlnyomás.

4. Javítható a légvár?

Minden felfújható ugrálóvár és csúszda javítható. A szakadások tűvel és erős cérnával varrhatók. Minden termék tartalmaz egy javító készletet is. Amennyiben megtörtént a baj és nem boldogul a problémával, javításokat vállalunk.

5. Felnőttek is bemehetnek a gyerekekkel az ugrálóvárba?

Sajnos nem. Felhívjuk vásárlóink szíves figyelmét, hogy a légvár össz. teherbírása nem egyenlő az egy fő általi felhasználással, semmi esetre sem engedi meg a felnőtt vagy nagyobb gyerekek részére történő felhasználást (tehát a szülő hiába csak 60 kg, a súlyeloszlás egyenlőtlensége miatt nem mehet be).

6. Garancia

Biztosítani szeretnénk, hogy teljesen elégedett legyen termékeinkkel. Az összes Happy Hop termékünk a motorral együtt 12 hónapos garanciával rendelkezik. Ezek az ugrálóvárak hobby légvárak, nem kereskedelmi célú használatra lettek kifejlesztve. Ha üzleti célra használják, a garancia nem érvényesíthető.

Kérjük, fokozottan ügyeljen arra, és győződjön meg róla, hogy a vár ne legyen nyirkos állapotban elcsomagolva illetve nedves területen felállítva. A külső behatás által okozott sérülés nem tartozik a garancia hatálya alá.